Tillbaka..

livet.
efter en vecka full med skola, träningar och saker att göra så är jag "äntligen" tillbaka.
Skolan har gått bra, vilket jag är chockad över, eftersom att jag varit sjuk i 1½ vecka i sträck så trodde jag att det skulle gå åt helvete.
Men så har det varit lite träningar och de har också gått bra.
Igår så var jag tilll Stockholm och kollade på när min frön skulle spela u19 kval och de tog sig vidare!
De var så duktiga, dock har jag inga bilder för glömde kameran hemma..
Idag blir det ännu mer volleyboll plus att jag ska umgås med en underbar vän!
Vi ska kolla när västerås möter åland, hoppas på att åland vinner.
Men nu ska jag gå och göra mig klar så jag hinner med bussen.

puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0