livet, livet och livet!

Just nu är livet som en ensam liten blomma som står vid vägens kant och håller på att vissna och sakta tyna bort.
Allt går verkligen åt helvete, så början på detta år 2011 har inte börjat speciellt bra, absolut ingenting går min väg även träningen går åt pipan och då är ingenting som det ska vara!
Känns som att jag håller på att tappa vänner medan andra kommer tillbaka.
Jag håller t.o.m på att tappa suget efter volleybollen p.g.a att hela kroppen värker hela tiden och min ork över livet har gått ur.
Men på måndag så hoppas jag att livet vänder för då blir det att börja plugga, bli duktig och skaffa rutiner igen efter cirka fem månader i slöhet. underbart!
Men nu ska jag ta och sova, så godnatt vänner!
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0