Jag är såld, men har aldrig vart till salu!

livet!
Min bästa vän och jag, en trevlig dag i Stockholm!
livet.
En vacker blomma i Jönköpings rabatter!
livet.
Solnedgång i fina Jönköping.
livet.
När broder och jag delar hotellrum blir det alltid en massa mupp bilder! LOVE IT!
Blev kär i en fontän, så fin den var!
Inte bara i fontänen, utan denna fantastiskt fina kyrka.
livet!
This is my life! Dessa tjejer gör livet till en underbar plats!
livet.
Midsommar i Säfsen, mysigt!
Min bror är suger på att fiska! jappjapp!
livet!
En underbart trevlig utgång, bästa vän och jag! + elle!
Jag älskar dig, vännen!
Detta är lite av mitt 2010 och antar att flera minnen kommer komma upp.
Sen har jag inga bilder från studenten vilket suger, men det är i alla fall ett otroligt minne! underbart!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0