Höstsolen strålar värme.

Herr spindel.
Nypon.
Blåklocka.
på väg att dö, men lika fin ändå.
ännu en blåklocka.
hjärta?
En glad tjej som vandrar i skogen för att rensa tankarna och fota lite.
Björken börjar släppa sina färgglada blad till backen.
Saker och ting dör, men får leva om sina liv.
ensam blomma vid vägens kant.
HEJ!
Jag har hunnit med en del idag!
Idag så har jag varit ute och knäppt massa kort i höstsolen och då blev humöret på topp, efter det så frågade mamma om jag kunde kila över till mormor och lämna några byxor som mormor skulle ha och det gjorde jag ju självklart!
Efter att jag varit hos mormor så gick jag vidare mot körskolan och skrev in mig där och det känns jätte bra, sen gick jag till apoteket och köpte mig en deodorant efter som att min är slut.
Nu sitter men här och ska käka lite innan det är träning. *tummen upp*
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0