Sjukt jävla slut!

Godkväll!
Idag så har det vart fullt upp!
Jag åkte in till stan vid klockan 11 för att ta ett gympass med Carro.
Innan gymmet gick jag till friskis vilket är ungefär 4 km.
Men att gymma gick väldigt bra, efter gymmet skulle jag gå samma väg tillbaka för att möte upp Angelina så då blev det 4 km till.
Efter det så fick vi på stan ett tag och käkade lite.
När vi hade ätit tog vi bussen till arosfortet och busade med laget. *tummen upp*
Gick bra, men vi förlorade mot de andra med bara 30 poäng!
Så fick jag skjuts hem med Bella. Tack för det!

Men nu så sitter jag i källaren och tjurar för att jag har verkligen sjukt ont i hela kroppen.
Det känns som att jag har växtvärk... INTE OKEJ!
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0