Magvärk så det bara skriker om det!

Goddag!
Igår var det min födelsedag, men det kändes som vilken dag som helst!
Men av familjen fick jag ett kuvert där det stod att jag hade fått halkan i present.
Men dagen igår bestod av ett besök på arbetsförmedlingen vilket gick sådär, känner att det inte ger så jätte mycket, men vilket jag hoppas på att det kommer göra!
Sen efter det gick jag över till Ida och kollade lite på tv, sen åkte vi till Idas mamma och pratade lite, efter det så gled vi in till stan för att Ida skulle fixa någon antenn till bilen.
När vi var klara i stan skjutsade Ida hem mig och jag packade mina saker till träningen och pappa frågade om jag vill köra till träningen och det var väl klart! *ler*
Så jag satte mig bakom ratten och körde, gick väldigt bra!
Sen efter halv träningen så fick jag någon obehaglig smärta i magen och låg utanför banan kanske i 5 minuter, men inget hindrar mig från att fortsätta! haha.
När jag kom upp från golvet så gick det bra.
Så det var min födelsedag. ha-ha!
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0