Idag är det ingen vanlig dag!

Godmorgon?!
Idag är det ingen vanlig dag! *tummen upp*
Utan idag är det MIN dag.
Ett år äldre och hur ska detta sluta?! hahah!
19 barre nu då!
Idag så blir det arbetsförmedlingen kl 11, efter det hem och käka och ta det lugnt till Idalotta kommer och drygar, Sen blir det att glida på träning och när man kommer hem så blir det paket öppning tror jag.
Pepp på dagen!
Men sen glömde jag att berätta om gårdagen!
Igår så var jag till stan för att glida in på olika affärer för att lämna massa cv:n och vara cool!
Det gick ju helt okej och jag tror jag lämnade 6 stycken, vilket känns bamse-bra!
Efter det så träffade jag härliga Värnamo-Fanny och det var väldigt trevligt!
Tack för dagen Fanny!
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0