Dålig tjej!

Hejj..
Nu var det ett tag sen, illa!
Men nu är jag tillbaka efter en vecka full med träning och träning. *tummen upp*

Kommer dock inte ihåg vad jag gjort i veckan förutom träning faktiskt.
Eller jo, jag och pappa har vart ute och glidit med bilen, sen har jag pluggat teori, men också vart på köpings lasarett med lillebror som skulle operera sig. Vilken gick jätte bra.
Måste säga att kläderna man har på sig är sjukligt snygga! Hahhaa.
Men idag skulle jag ha tränar lite mer, men så blev det inte för börjar känna av ryggen som inte är så jävla bra.
Får se hur det går på matchen imorgon mot Frövi men hoppas verkligen att ryggen håller eftersom att pappa ska köra, plus att jag har fått en liten blödning i armen. INTE OKEJ!

Men nu ska jag städa och göra klart för imorgon ska vi fira mig lite smått med familjen och kusin kommer nog komma då.
Mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0