veckan som gått.

Hej! 
Jag har inte vart så aktiv för att jag har inte suttit vid datorn något.
Men i vilket fall som helst så har det blivit så att jag har skaffat mig en pojkvän denna vecka.
känns underbart! *tummen upp*
Under veckan så skulle vi ju haft två träningar, vilket inte har blivit av för att vi varit för få..
Och torsdags träningen missade jag för att jag missade tåget hem från Bastian vilket kändes förjävligt!
Men blir att köra köra hårt nästa vecka eller få se hur ryggen mår.
Igår så var jag hemma vid Bastian till halv 7 för sen skulle han på hockey.
I torsdags så var jag hos Bastian och så var hans vän Tobbe där, skojig grabb! *tummen upp*
I onsdags så var jag på stan exakt hela dagen och på kvällen blev det en utgång med kusin och hennes vänner.
I tisdags så gick jag bara och väntade på att träningen skulle bli av, så åkte dit med Bella men det var ju ingen träning så jag, Felicia och Bella åkte till gymmet.
I måndags så träffade jag Bastian hela dagen tills han skulle träna.
Idag skulle jag egentligen hem till honom igen, men så blev det inte för hans mamma är sjuk vilket suger!
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0