Juletider.

Halllå!
Idag har det inte blivit mycket gjort.
Men lär väl träna lite eftersom att träningen är inställd.. Tråkigt!
men att ta mig till gymmet känns inte alls lockande, så funderar på att träna en del här hemma. kan ju gå det också eftersom att lilleman har massa vikter och så vidare!
Sen måste jag bara be om ursäkt för att jagh ar vart dåligt på att uppdatera, men det är bara för att min dator har vart jätteknas men nu så fungerar den!
Måste bara säga att jag är överlycklig för att för första gången i hela mitt liv så har jag gjort att pepparkakshus och det gjorde hela min lördag! haha. Kommer bilder på det när de lagts in på datorn!
I söndags så hade vi kalas för lilleman som snart fyller år och mer blir det på torsdag! Mysigt!
Ska väl försöka få in bilderna idag, men kan inget lova. hehe,
Mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0